e-νημερώσου! 2024 – TOYOTA bZ4X

TOYOTA bZ4X
Το νέο bZ4X είναι ένα ορόσημο στη μακρόχρονη ιστορία της Toyota. Ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο για την Ιαπωνική εταιρεία, όπως ακριβώς έκαναν το πρώτο υβριδικό Prius και το πρώτο υδρογονοκίνητο Mirai.

Το bZ4X είναι ένα εντυπωσιακό αισθητικά SUV στο μέγεθος του RAV4 (μήκος 4,7 μ.) και λανσάρει τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα eTNGA, που περιλαμβάνει τη μπαταρία στη δομή του δαπέδου, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο υψηλότερη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, προς όφελος τόσο της ασφάλειας και της ευρυχωρίας, όσο και της οδικής συμπεριφοράς.

Τολμηρή αισθητική, ψηφιακή υπεροχή

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική. ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0,29 μόνο τυχαία δεν προέκυψε. Ειδικά μελετημένα ανοίγματα στον εμπρός προφυλακτήρα σχηματίζουν αεροκουρτίνες που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα και ένα πλήρως καλυμμένο πάτωμα που καταλήγει σε διαχύτη, διαχειρίζονται τα κοντινά στο δρόμο ρεύματα του αέρα. Παράλληλα, το διπλό σπόιλερ στην οροφή και το χείλος στην πίσω πόρτα, δεν έχουν μόνο οπτικό αποτέλεσμα αλλά και αεροδυναμικό.

Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από έναν περιστροφικό διακόπτη για την επιλογή της μετάδοσης κίνησης που συμβάλλει στην hi-tech αύρα της καμπίνας. Έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα των υλικών, ενώ η όμορφη ατμόσφαιρα ενισχύεται από την πανοραμική ηλιοροφή, τον ήπιο LED φωτισμό της καμπίνας και τις επιλογές ταπετσαρίας από διάτρητο ή συνθετικό δέρμα και ύφασμα.
Η πλατφόρμα eTNGA έχει οφέλη και στον τομέα της πρακτικότητας, καθώς εξασφαλίζει γενναιόδωρους χώρους για τους επιβάτες και πορτμπαγκάζ 452 λίτρων με πάτωμα δύο επιπέδων.

All Electric. All-wheel Drive.

Αμφότερες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου, υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και χωρητικότητας 71,4 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή 150 kW, φτάνοντας από το 10% στο 80% σε 30 λεπτά. Η εγγύηση της Toyota για τη μπαταρία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 10 χρόνια ή και τα 1.000.000 χιλιόμετρα, μέσω του ετήσιου ελέγχου (EV health check) που προσφέρει η Toyota.

Ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του τη λειτουργία BRAKE, την οποία ενεργοποιεί μέσω ενός μπουτόν στο ταμπλό, έτσι ώστε να είναι πιο έντονη η αναγεννητική πέδηση στο άφημα του γκαζιού. Το bZ4X εξοπλίζεται επίσης με τη νέα σουίτα τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης Toyota T-Mate, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, διακοπής οδήγησης σε έκτακτη ανάγκη, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, ανίχνευσης κόπωσης οδηγού και υποβοήθησης ασφαλούς εξόδου.

Από 35.990 € και με όφελος επιδότησης έως 16.000 €

Μεγάλο είναι το όφελος και για τους οδηγούς TAXI. Με την κρατική επιδότηση των 17.500 € και το υποχρεωτικό κίνητρο απόσυρσης των 5.000 €, το συνολικό όφελος φτάνει τα 22.500 €. Έτσι, το bZ4X TAXI κοστίζει από 27.050 € μόλις – ή από 25.050 € για ΑΜΕΑ, νέους έως 29 ετών ή πολύτεκνους.
Proud Project Team
Σύμβουλος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Concept & Design: Νόνικα Βλασσοπούλου
Διευθυντής Σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα: MotorOne.gr Team Work
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30 Ιουλίου 2024