e-νημερώσου! OPEL

Opel Astra Plugin Hybrid

Εξηλεκτρισμένο, συναρπαστικό, γεμάτο αυτοπεποίθηση!

Με το ολοκαίνουριο Astra, η Opel ανοίγει το επόμενο και πιο συναρπαστικό κεφάλαιο σε ένα success story στην compact κατηγορία που μετρά πάνω από 30 χρόνια.

Για πρώτη φορά, το Γερμανικό μοντέλο διατίθεται με ηλεκτροκίνηση, ως plug-in υβριδικό σε δύο εκδόσεις: με 180 και 225 ίππους και με μέση κατανάλωση από 1,0 lt/100 km.

Το Opel Astra σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για την Opel. Με τις δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του, προσφέρει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης από σήμερα, ένα χρόνο πριν η γκάμα του εμπλουτιστεί με το αμιγώς ηλεκτρικό Astra-e. Το Opel Astra Plug-in Hybrid θέτει νέα πρότυπα σε κάθε τομέα, και αυτό το δηλώνει εμφατικά με την πρώτη ματιά: με το εντυπωσιακό Opel Vizor.

Πρόκειται για το νέο πρόσωπο της μάρκας. Το λιτό αλλά επιβλητικό εμπρός μέρος με το Blitz – τον «Κεραυνό» της Opel – στο κέντρο και τους λεπτούς προβολείς Intelli-Lux LED® Pixel που κάνουν τη νύχτα μέρα, με 168 στοιχεία LED!

Η έντονη πτυχή στο καπό και τα φώτα ημέρας σε σχήμα φτερού εμπρός, οι προτεταμένοι θόλοι των τροχών και η διχρωμία οροφής-αμαξώματος στο πλάι, μαζί με τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα LED, συμβάλλουν στην τολμηρή, Bold & Pure σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel.

Πλήρως ψηφιακό, απόλυτα πρακτικό:

Το εσωτερικό του νέου Astra

Απόλυτος εκφραστής του Γερμανικού design είναι και το εσωτερικό του νέου Astra. Ένας συνδυασμός απλότητας, καθαρότητας αλλά και τόλμης που συντελεί σε πλήρη αρμονία και απόλυτη ισορροπία.

Το ‘highlight’ είναι βέβαια η επόμενη γενιά του Pure Panel. Το διευρυμένο ψηφιακό cockpit που περιλαμβάνει δύο οθόνες 10 ιντσών, ενωμένες σε οριζόντια διάταξη. Η αριστερή για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και η δεξιά για το προηγμένο infotainment από όπου ελέγχονται – με αφή, φωνητικές εντολές ή φυσική ομιλία – οι λειτουργίες της συνδεσιμότητας (με Android Auto και Apple CarPlay), της ενημέρωσης, της πλοήγησης (3D) και της ψυχαγωγίας.

Τα αναλογικά όργανα και οι πολλοί διακόπτες αποτελούν παρελθόν στο νέο Astra. Οι Γερμανοί σχεδιαστές έχουν φροντίσει ώστε ο οδηγός να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και συγχρόνως να έχει στη διάθεσή του χρήσιμες λειτουργικές επιλογές, χωρίς όμως να κατακλύζεται από περιττά δεδομένα.

Το Pure Panel πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ψηφιοποίησης και διαισθητικού ελέγχου, απαλλαγμένης από ενοχλητικά οπτικά ερεθίσματα. Η φράση – κλειδί είναι το “Visual detox”. Ποτέ μέχρι τώρα, ένα μοντέλο Opel δεν ήταν τόσο διαισθητικό και εύκολο στο χειρισμό όσο το νέο Astra.

Ανάμεσα στα πολλά hi-tech χαρακτηριστικά του νέου Astra είναι και οι over-the-air ενημερώσεις, η κάμερα 360 μοιρών Intelli-Vision, ο ενσωματωμένος ασύρματος φορτιστής για συμβατά smartphones και το Intelli-HUD (Head up Display) που προβάλλει σημαντικές πληροφορίες για το αυτοκίνητο και την οδήγηση στο παρμπρίζ, μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Ένα ακόμη μοναδικό χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι τα κορυφαία στην κατηγορία εμπρός καθίσματα πιστοποιημένα από τον οργανισμό AGR. Διαθέτουν ευρεία γκάμα προαιρετικών ρυθμίσεων, από ηλεκτρική ανάκλιση μέχρι ηλεκτροπνευματική οσφυϊκή υποστήριξη, καθώς και λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ (για το κάθισμα του οδηγού). Είναι διαθέσιμα με δερμάτινη ταπετσαρία Nappa ή επένδυση από Alcantara.

Με μήκος 4,37 m και μεταξόνιο 2,68 m, το νέο Astra προσφέρει μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Στις εκδόσεις Plug-in Hybrid, ο χώρος αποσκευών φτάνει έως και 1.268 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Nέο Astra Plug-in Hybrid:

Εξηλεκτρισμένο & αποδοτικό στο μέγιστο βαθμό

Για την Opel, η φιλοσοφία της «πράσινης καινοτομίας» (greenovation) ερμηνεύεται ως οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντική συνείδηση. Ενστερνιζόμενο απόλυτα αυτή τη φιλοσοφία, το Astra εξηλεκτρίζεται για πρώτη φορά και αποκτά ένα plug-in υβριδικό σύστημα με δύο εκδόσεις.

Και στις δύο περιπτώσεις, ένας 1.600άρης turbo κινητήρας βενζίνης συνεργάζεται αρμονικά με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh που φορτίζει στην πρίζα.

Η υψηλή αποδοτικότητα είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής αλληλεπίδρασης μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. Στην πρώτη έκδοση, η συνδυαστική ισχύς είναι 180 ίπποι και η ροπή 360 Nm. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,7’’ και τελική ταχύτητα 225 km/h, τη στιγμή που η μέση κατανάλωση (βάσει WLTP) είναι μόλις 1,0 – 1,1 lt/100 km!

Η ισχυρότερη υβριδική έκδοση είναι ταυτόχρονα η κορυφαία στη γκάμα του νέου Astra (διαθέσιμη από το φθινόπωρο του 2022). Το σύστημα Plug-in Hybrid αποδίδει ισχύ 225 ίππων και ροπή 360 Nm και προσφέρει επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου: 0-100 km/h σε 7,6’’ και τελική ταχύτητα 235 km/h, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι μόλις 1,1-1,4 lt/100 km.

Το Astra Plug-in Hybrid δεν προσφέρει μόνο εξαιρετικές επιδόσεις και τεράστια οικονομία καυσίμου, αλλά και τη δυνατότητα κίνησης 100% ηλεκτρικά, με την αμεσότητα, την ησυχία και τους μηδενικούς ρύπους ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Στην πόλη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα οδήγησης Electric Mode, στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να κινήσει μόνος του το αυτοκίνητο. Χάρη στη μπαταρία των 12,4 kWh, το νέο Astra Plug-in Hybrid μπορεί να καλύψει έως 60 χιλιόμετρα (κατά μέσο όρο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP2) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Νέο Astra Plug-in Hybrid:

Τα σημαντικά οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας

Το νέο Opel Astra Plug-in Hybrid προσφέρει σημαντικά οφέλη, τόσο στους ιδιώτες όσο και στους εταιρικούς χρήστες. Κατ’ αρχήν, ως υβριδικό, μπορεί και κυκλοφορεί καθημερινά στον Δακτύλιο, ελεύθερα χωρίς κανένα περιορισμό.

Έπειτα, χάρη στην τεχνολογία Plug-in Hybrid οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι μόλις 24-31 g/km, συνεπώς τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Οφέλη υπάρχουν και στη φορολογία που διέπει τα εταιρικά οχήματα, ενώ μηδενικός είναι και ο εταιρικός φόρος χρήσης καθώς η λιανική τιμή προ φόρων του νέου Astra PHEV είναι κάτω από 40.000 ευρώ.

Το σημαντικότερο όμως είναι πως ο οδηγός του Astra Plug-in Hybrid μπορεί να φορτίζει το βράδυ τη μπαταρία του αυτοκινήτου, να κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά, οικολογικά και ιδιαίτερα οικονομικά καθημερινά στην πόλη και στα μακρινά ταξίδια να απολαμβάνει τη μεγάλη αυτονομία και οικονομία που προσφέρουν συνδυαστικά ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας.

e-ΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ:

Η φόρτιση και οι υπηρεσίες για εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα

Η εμπειρία φόρτισης του Opel Astra Plug-in Hybrid θυμίζει αυτή ενός… smartphone. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh μπορεί να επαναφορτιστεί οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή. Σε δημόσιο ταχυφορτιστή AC μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 2 ώρες, ενώ σε wallbox χρειάζονται 3 ώρες και 50 λεπτά. Φυσικά, η διαδικασία φόρτισης μπορεί να γίνει ακόμη και σε απλή πρίζα τύπου σούκο.

Παράλληλα, η Opel προσφέρει ένα πλήρες φάσμα χρήσιμων υπηρεσιών που καθιστούν το e-mobility εύκολο και διασκεδαστικό. Για παράδειγμα, ο Universal φορτιστής επιτρέπει την ασφαλή φόρτιση σε οικιακές πρίζες ή σε δημόσιους φορτιστές, παρέχοντας πάντα τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα φόρτισης.

Για ακόμη ταχύτερη φόρτιση, η Opel προσφέρει μία ευρεία γκάμα από Wallbox, ενώ για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και το Smart WallBox που είναι εύκολα διαχειρίσιμο εξ’ αποστάσεως, μέσω mobile εφαρμογής.

Συναρπαστική και γεμάτη αυτοπεποίθηση:

Η οδηγική εμπειρία με το νέο Astra

Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi-energy πλατφόρμας EMP2, στην οποία το DNA της Opel έχει ενσωματωθεί πλήρως από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό εγγυάται άριστο έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με υποδειγματική συμπεριφορά στην οδήγηση, που συνδυάζει ασφάλεια και την ευχαρίστηση.

Σε αυτό συμβάλλουν πολυάριθμες προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. Ανάμεσά τους και τα συστήματα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευσης πεζού, προειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας και αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, τα οποία περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Το νέο Opel Astra Plug-in Hybrid είναι διαθέσιμο από 41.900 € και έχει εξ ολοκλήρου σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί στη Γερμανία με στόχο να κάνει το πρώτο σας βήμα προς την ηλεκτροκίνηση με τον πλέον ιδανικό και απολαυστικό τρόπο.

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Concept & Design: Νόνικα Βλασσοπούλου
Αρχισυντάκτης: Γιάννης Καλογερόπουλος
Κείμενα: MotorOne.gr Team Work
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29 Ιουλίου 2022