5 HOT HYBRID 2024 – Peugeot 208 Hybrid

Νέο Peugeot 208 Hybrid

 

Το 208 είναι εμβληματικό μοντέλο για την Peugeot με παράδοση στο ξεχωριστό ντιζάιν, την προηγμένη τεχνολογία τους αποδοτικούς κινητήρες. Τώρα, αποκτά και υβριδική υπόσταση.

Ως γνήσιος συνεχιστής μίας σειράς εννέα γενεών αυτοκινήτων πόλης της Peugeot, το 208 από το 2019 που έκανε το λανσάρισμά του, γνώρισε συνεχείς και επαναλαμβανόμενες επιτυχίες. Σε μόλις τρία χρόνια ξεπέρασε το φράγμα των 1.000.000 αυτοκίνητων ενώ το 2021 και 2022, ήταν best-seller στην Ευρώπη (και στη Γαλλία), ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Αυτό το επίτευγμα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του e-208 καθώς αποτέλεσε το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο του segment Β στην Ευρώπη.
Αυτή η εξαιρετικά πετυχημένη εμπορική πορεία, ήταν το έναυσμα για την συνέχεια που παραμένει στοχευμένη στην επικαιρότητα. Οι καιροί απαιτούν αυτοκίνητα με καθαρά χαρακτηριστικά λειτουργείας, κάτι που κερδίζει μια εταιρεία με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

Η Peugeot δεν θα μπορούσε να μην προικίσει το πληθωρικό σε χαρίσματα αυτοκίνητό της στην κατηγορία των supermini με ηλεκτρικά και υβριδικά δεδομένα. Η πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου τονώνει την ήδη πετυχημένη εμφάνιση μέσα έξω, βελτιώνει στα σημεία τα δεδομένα του και εμπλουτίζει με τεχνολογίες και υβριδικές εκδόσεις.

Εντυπωσιακό και αθλητικό design

Αυτό που αντικρίζεις είναι ένα αθλητικό σε στιλ, προσεγμένο, επιβλητικό και μυώδες χάτσμπακ. Ο δυναμισμός ρέει παντού, σε κάθε λεπτομέρεια και έχει τον τρόπο του να κερδίσει τον θεατή με μια μοντέρνα εικόνα που δεν την αγγίζει ο χρόνος. Η μεγαλύτερη αλλαγή στην εικόνα του νέου μοντέλου αφορά το εμπρός μέρος όπου διαφοροποιείται με την επιβλητικότερη μάσκα που πλέον χρησιμοποιεί το χρώμα του αμαξώματος ως διακόσμηση στις γρίλιες.

Αλλαγές έχουμε και στα φωτιστικά σώματα, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι οι τρεις κάθετες νυχιές σε γυαλιστερό μαύρο περιβάλλον που παίρνουν την θέση του χαυλιόδοντα στα LED ημέρας. Πίσω, οι φαρδιές κάθετες νυχιές στα φωτιστικά σώματα λέπτυναν και έγιναν οριζόντιες, ενώ πέρα από τις νέες γραμματοσειρές στα λογότυπα, αλλαγμένα είναι και τα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου (16 ή 17 ιντσών).

Το νέο 208 είναι διαθέσιμο σε επτά χρώματα αμαξώματος. Όλα τα νέα μοντέλα 208 διαθέτουν γυαλιστερά μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες ανεξάρτητα από το χρώμα επιλογής για το αμάξωμα, και η έκδοση GT διατίθεται με στάνταρ μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά φρύδια στους θόλους των τροχών.

Αν η εξωτερική σχεδίαση σε κάνει να το θαυμάσεις, η είσοδος στο σαλόνι θα επιβεβαιώσει τη δημιουργικότητα των σχεδιαστών. Οι τεχνολογικές παροχές προκύπτουν αναβαθμισμένες, με την 10άρα οθόνη αφής του infotainment να ενισχύει την ενημέρωση, πλοήγηση και ψυχαγωγία μέσω Android Auto, και Apple CarPlay. Το νέο 208 διατίθεται πλέον με το σύστημα PEUGEOT i-Connect στο βασικό του εξοπλισμό. Προαιρετικά στην έκδοση Allure διατίθεται και το σύστημα PEUGEOT i-Connect Advanced και στάνταρ στην GT.

Το σύστημα αυτό προσφέρει δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία της ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto), ενώ διαθέτει και πλοήγηση TomTom. Για ευκολότερη ανάγνωση, ο χάρτης εμφανίζεται σε ολόκληρη την οθόνη ενώ οι ενημερώσεις πραγματοποιούνται “over the air”.

Στο PEUGEOT i-Connect Advanced, οι φωνητικές εντολές ενεργοποιούνται με την αναγνώριση φυσικής ομιλίας, και η φράση “OK PEUGEOT” παρέχει πρόσβαση σε όλες τις εντολές που σχετίζονται με τις λειτουργίες του infotainment.

Οι νέες εκδόσεις 208 ALLURE και GT διαθέτουν πλέον 2 θύρες USB στην κεντρική κονσόλα και δύο στο πίσω μέρος της, σύνολο 4. Συν τοις άλλοις, η πρώτη μπορεί να εφοδιαστεί με προαιρετικό επαγωγικό φορτιστή smartphone ισχύος 15W με δυνατότητα ασύρματου mirroring (στάνταρ στην έκδοση GT).

To Peugeot i-cockpit ενσαρκώνει με ψηφιακό πίνακα οργάνων τον τρόπο που προσφέρει την πλούσια πληροφορία, πάνω από το μικρής διαμέτρου σπορ τιμόνι. Με δυνατότητα παραμετροποίησης στον τρόπο απεικόνισης, μεταβάλει το στιλ και την ενημερωτική ποικιλία κατά τις επιθυμίες του χρήστη.

Το μενού και ο χειρισμός θυμίζουν 3008, το ίδιο ισχύει για τους διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κονσόλα. Τα μαλακά υλικά, οι piano black επενδύσεις και οι κομψοί διακόπτες φανερώνουν πως η ποιότητα και ο διάκοσμος αγγίζουν τα premium πρότυπα, ενώ το επίπεδο εξατομίκευσης είναι υψηλό για να ικανοποιήσει τα απαιτητικά γούστα. Φυσικά το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης είναι διαθέσιμο και κάνει την ζωή ασφαλέστερη και ευκολότερη, ενώ και χωροταξικά το 208 ικανοποιεί, στα μέτρα που ορίζει ο μέσος όρος της κατηγορίας.

Νέες υβριδικές κινητήριες μονάδες

Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (ACTIVE, ALLURE, GT) και με τις προσθήκες των HYBRID 100 και HYBRID 136, πέντε επιλογές κινητήρων – συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 156 ίππων, με την αναθεωρημένη αυτονομία στα 400 χλμ..

Για όσους αναζητούν την πρώτη τους εμπειρία με την ηλεκτροκίνηση, το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της Peugeot, που συνδυάζονται με τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το 208 έτσι κι αλλιώς είναι ελαφρύ, ζωηρό και πρόθυμο για οδήγηση. Συνδυάζει τις επιδόσεις με οικονομία και γενναιόδωρη αυτονομία κάτι που απογειώνει στις υβριδικές του εκδόσεις. Ταξιδεύει με ιδιαίτερη ησυχία, δείγμα ποιοτικής δουλειάς όσον αφορά την κύλιση και τις μονώσεις, παραμένει ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες και φορτώνει την αυτοπεποίθηση του οδηγού ώστε να αφήσει τον αυτοκινητόδρομο με την πρώτη ευκαιρία. Συνολικά πείθει με κάθε τρόπο ότι οδηγικά είναι προσεγμένο στην λεπτομέρεια που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής χωρίς να αφήνει παράπονα ακόμα και στον απαιτητικό.

Το μικρότερο Peugeot στην γκάμα γίνεται ακόμα πιο ακαταμάχητο, χάρη στην νέα του σχεδίαση, τις τεχνολογίες αιχμής, την επιβεβαιωμένη οδηγική σπορ ταυτότητα και τις ελκυστικές τιμές που ξεκινούν από 18.000 €.

Τώρα η ευχαρίστηση της οδήγησης πορεύεται αγκαζέ με μια πλήρη γκάμα κινητήρων για κάθε γούστο, με τις υβριδικές εκδόσεις να μονοπωλούν το ενδιαφέρον όσων αναζητούν ένα πλήρες, αποδοτικό, καθαρό και οικονομικότατο αυτοκίνητο σε εύρος χρήσης.

 

Proud Project Team

Σύμβουλος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής Σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Concept & Design:
Νόνικα Βλασσοπούλου
Κείμενα: MotorOne.gr Team Work
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 29 Μαρτίου 2024