ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Εμφατική νίκη της Hyundai πρώτος ο Thierry Neuville

Ο Thierry Neuville πήρε την πρώτη θέση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, με τη Hyundai να κάνει για πρώτη φορά το «1-2-3», με τους τρεις οδηγούς της στις ισάριθμες θέσεις του βάθρου των νικητών.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Εμφατική νίκη της Hyundai πρώτος ο Thierry Neuville

Ο Thierry Neuville πήρε την πρώτη θέση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, με τη Hyundai να κάνει για πρώτη φορά το «1-2-3», με τους τρεις οδηγούς της στις ισάριθμες θέσεις του βάθρου των νικητών.

Μεγάλος αγώνας από την Hyundai Motorsport στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022, που έκανε για πρώτη φορά στην ιστορία της το απόλυτο «1-2-3», με τον Thierry Neuville να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στο δεύτερο να είναι ο Ott Tanak και στο τρίτο ο D. Sordo.

Εξαργυρώνοντας στο έπακρο την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της και την καλή οδήγηση της «χρυσής» τριάδας της, αλλά και εκμεταλλευόμενη τα λάθη και τα προβλήματα των ανταγωνιστών της η Hyundai Motorsport έκανε έναν αγώνα που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τη συνέχειά της.

Όλα ξεκίνησαν ιδανικά, τόσο για την Hyundai, όσο και για το Thierry Neuville, αφού στην πρώτη μέρα και μπροστά στα 60.000 κόσμου της εντυπωσιακής δίχως άλλο υπερειδικής στο ΟΑΚΑ, ο Βέλγος έκανε τον ταχύτερος χρόνος.

Ωστόσο, τη δεύτερη και πλήρως αγωνιστική ημέρα στα βουνά, την Παρασκευή, τα πράγματα δεν ήταν τόσο… ρόδινα. Ο Sebastien Loeb επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στον εθνικό μας αγώνα, όχι για να κάνει βόλτα, αλλά για να κυριαρχήσει. Κάτι που έδειξε με το καλημέρα, αφού οδηγώντας ένα Ford Puma Rally1 Hybrid κέρδισε την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και δεύτερη συνολικά, «Λουτράκι 1», αφήνοντας πίσω του τα δύο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid, αφήνοντας τους Ott Tanak και Thierry Neuville πίσω του 1,1 και 1,7 δλ. αντίστοιχα.

Συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό και στην επόμενη ειδική ανοίγοντας ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τον Βέλγο, με τον Εσθονό να υποχωρεί στην τέταρτη θέση, με τον P. Loubet της Ford M-Sport να παρεμβάλλεται. Η Ford άρχισε να δείχνει δυνατή σε αυτή τη φάση, αφού και ο C. Breen με το άλλο αυτοκίνητό της βρίσκονταν στην πέμπτη θέση.

Στην επόμενη ειδική ο Sebastien Loeb έκανε πάλι τον ταχύτερο χρόνο, αλλά είχε… συγκάτοικο στην πρώτη θέση, την οποία μοιράστηκε με ακριβώς τον ίδιο χρόνο που έκανε ο E. Lappi. Ο P. Loubet με Ford σε αυτή την ειδική είχε την τρίτη θέση γενικής και μαζί με τον πρώτο Γάλλο έκαναν το «1-3».

Στην ΕΔ 5 «Δάφνη η πρωτιά άλλαξε χέρια με τον P. Loubet να είναι το πρόσωπο αυτής της ειδικής διαδρομής, αφού οδηγώντας εξαιρετικά, κατάφερε να κάνει τον πρώτο χρόνο, κάτι που έκανε για πρώτη φορά στην καριέρα του, δείχνοντας μεταμορφωμένος στην M-Sport, αποκαλύπτοντας τον καλό του εαυτό, που ίσως λίγοι γνώριζαν μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Κάτι που εξαργύρωσε στην επόμενη ειδική «Λειβαδιά», εκεί όπου έκανε πάλι τον ταχύτερο χρόνο και διεύρυνε τη διαφορά, διατηρώντας την πρώτη θέση. Ο Sebastien Loeb επανήρθε στους «Βωξίτες» και χωρίς να κάνει λάθος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ανακτώντας την πρώτη θέση γενικής, στέλνοντας τον συμπατριώτη του μια θέση πίσω, στη δεύτερη. Την τρίτη θέση γενικής κατάταξης στο κλείσιμο της ημέρας είχε ο E. Lappi με Toyota, ενώ τα τρία Hyundai ακολουθούσαν χωρίς να έχουν κάνει ακόμα της επίθεσή τους.

Κάτι που έγινε με την αυγή της επόμενης ημέρας, αφού το Σάββατο, με το «καλημέρα», ο Ott Tanak εξαπέλυσε φουλ επίθεση στην ειδική «Πύργος» κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο και αφήνοντας πίσω του τον Sebastien Loeb. Ο Thierry Neuville ήταν τρίτος εδώ, αλλά, πλέον δεύτερος στη γενική.

Η επόμενη ειδική διαδρομή 9 «Περιβόλι 1» ήταν αυτή που έφερε τις μεγάλες ανακατατάξεις. Ένα πρόβλημα ηλεκτρικής φύσης που αντιμετώπισε ο S. Leob, τον έθεσε εκτός, με το Thierry Neuville να κάνει εξαιρετικό χρόνο, σημαντικά καλύτερο από τον ομόσταυλό του στη Hyundai, Ott Tanak και να ανεβαίνει στην πρώτη θέση και τον Εσθονό να ακολουθεί στη δεύτερη. Το τρίτο Hyundai με οδηγό τον D. Sordo είχε ανέβει στην τέταρτη της γενικής. Η επίθεση της Hyundai καρποφόρησε.

Ο Sebastien Loeb που έδειχνε ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά και να χτυπήσει τον αγώνα, εγκατέλειψε οριστικά.

Ο Thierry Neuville «πέταξε» και στην επόμενη ειδική «Ταρζάν 1» σημειώνοντας ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο και διευρύνοντας έτσι τη διαφορά του από τον δεύτερο Ott Tanak. Ο Εσθονός δήλωσε ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα στο διαφορικό, κάτι που του στοίχισε σε χρόνο, αφού έμεινε στην Τρίτη θέση της ειδικής, πίσω από το E. Lappi.

Ο Kalle Rovanpera, ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC, είχε μια άτυχη στιγμή, αφού σε αυτή την ειδική χτύπησε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, σε μια στροφή όπου ανοίχτηκε περισσότερο από όσο ήθελε και έπρεπε. Έτσι, κατρακύλησε εκτός δεκάδας.

Η κυριαρχία του Thierry Neuville επιβεβαιώθηκε στην επόμενη ειδική «Πύργος 2», όπου συνεχίζοντας την καλή οδήγηση, χωρίς λάθη και με καλό ρυθμό, εξαργυρώνοντας και την αξιοπιστία του Hyundai i20 N Rally1, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, που ήταν ο τέταρτος σε αυτό το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Πίσω του αυτή τη φορά ο E. Evans με Toyota, ενώ στην τρίτη θέση έμεινε ο D. Sordo, με Hyundai και με ίδιο αυτοκίνητο, ο Ott Tanak στην τέταρτη.

Στην ειδική διαδρομή 12 «Περιβόλι 2» αλλάζει η κατάταξη της γενικής, με τα τρία Hyundai να καταλαμβάνουν τις ισάριθμες πρώτες θέσεις. Εδώ ο D. Sordo έκανε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ ο E. Lappi που αντιμετώπισε πρόβλημα έχασε τη δεύτερη της γενικής. Οι Ott Tanak και Thierry Neuville ακολούθησαν στην δεύτερη και τέταρτη θέση της ειδικής, ενώ όσον αφορά τη γενική, ο Βέλγος ήταν πρώτος, ο Εσθονός δεύτερος και ο Ισπανός τρίτος.

Η τελευταία διαδρομή του Σαββάτου ήταν η 13 «Ταρζάν 2», εκεί όπου ο Ott Tanak έκανε τον ταχύτερο χρόνο, αλλά δεν ήταν αρκετός για ρίξει από την πρώτη θέση το Thierry Neuville, ο οποίος πήγε για ξεκούραση με διαφορά 27,9 δλ. από τον δεύτερο και ομόσταυλό του Ott Tanak. Στην τρίτη θέση της γενικής το άλλο Hyundai με οδηγό τον D. Sordo.

Την τελευταία μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ξεκίνησε με την ειδική διαδρομή 14 «Ελευθεροχώρι». Εκεί ο Ott Tanak έκανε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Thierry Neuville να ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 2,9 δλ. διαφορά. Αν και ο D. Sordo έμεινε αρκετά πίσω, στην έκτη θέση της ειδικής, δεν αντιμετώπισε πρόβλημα όσον αφορά την τρίτη θέση της γενικής που διατήρησε, κρατώντας πίσω του τον P. Loubet.

Μια ειδική πριν το τέλος και με τα τρία Hyundai i20 N Rally1 Hybrid στις ισάριθμες πρώτες θέσεις, ο Thierry Neuville κάνει τον ταχύτερο χρόνο, με τον Ott Tanak που ακολούθησε στη δεύτερη να δηλώνει ότι είχε την εντολή να διατηρήσει τη θέση του. Σίγουρα η πίεση από τον Εσθονό έκρυβε κινδύνους, αφού με τη σειρά του και ο Βέλγος θα ανέβαζε ρυθμό, με ένα πιθανό λάθος να χάλαγε το πρώτο στην ιστορία της Hyundai Motorsport «1-2-3».

Κάτι που η Hyundai Motorsport κατάφερε, κυριαρχώντας σε αυτό το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και μάλιστα εμφατικά, έχοντας δείξει εξαιρετική αξιοπιστία. Οι οδηγοί της με τη σειρά τους πήγαν εξαιρετικά, εκμεταλλευόμενοι τα λάθη και τα προβλήματα των άλλων πληρωμάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!