8. GP Μονακό 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

8. GP Μονακό

24 – 26 Μαΐου 2024

Οι στενοί δρόμοι του Μόντε Κάρλο αποτελούν την πιο αργή πίστα
του Πρωταθλήματος, αλλά και την πιο απαιτητική όσον αφορά την
αυτοσυγκέντρωση των οδηγών.

Στο πριγκιπάτο

GP Μονακό: Κάποιοι το αγαπούν και άλλοι το μισούν. Κανείς όμως δεν μπορεί να απαρνηθεί την ιστορία του, καθώς «κρατάει» από το 1929, και αποτελούσε μέρος του πρώτου Πρωταθλήματος της Formula 1 το 1950. Τα τεράστια μονοθέσια μήκους 5,6 μ. στριμώχνονται μέσα στην πιο μικρή, στενή και αργή πίστα του Πρωταθλήματος, και τα προσπεράσματα είναι σχεδόν ανέφικτα. Οι οδηγοί όμως σέβονται την τεράστια πρόκληση που παραθέτει το σιρκουί στις κατατακτήριες δοκιμές. Λόγω της χαμηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας, ο αγώνας διαρκεί μόλις 260 χλμ. αντί για πάνω από 305 χλμ. Οι οδηγοί διανύουν μόνο το 1/3 του γύρου με τέρμα γκάζι.

Ο Nelson Piquet είχε δηλώσει για το Μονακό: είναι σαν να κάνεις ποδήλατο στο σαλόνι σου. Οι ομάδες χρησιμοποιούν ρυθμίσεις μέγιστου αεροδυναμικού φορτίου, καθώς η οπισθέλκουσα δεν παίζει ρόλο στο Μονακό, καθώς απουσιάζουν παντελώς πραγματικές ευθείες και τροποποιούν τα συστήματα διεύθυνσης για την πιο αργή φουρκέτα του Πρωταθλήματος, αυτή του Grand Hotel. Όταν βρέχει στο Μονακό, βλέπουμε εξαιρετικούς αγώνες στρατηγικής, όπως τα δύο προηγούμενα χρόνια.

GP Μονακό

8ος γύρος του Πρωταθλήματος F1 2024
Πίστα: Monte Carlo
Μήκος πίστας: 3.337 μ.
Γύροι: 78
Συνολική απόσταση αγώνα: 260,286 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:12.909 (164,769 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – L. Hamilton (Mercedes), 2021
Απόλυτο ρεκόρ γύρου: 1:10.166 (171,211 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) L. Hamilton (Mercedes), 2019
Στροφές: 19 (8 αριστερές, 11 δεξιές)
Ζώνες DRS: 1 (μεταξύ των στροφών 19 – 1)
Μήκος pit lane με περιοριστή ταχύτητας: 324 μ.
Θέση pole position: Δεξιά
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης πέδησης: 114 μ.

Πρόγραμμα τριημέρου

Παρασκευή 24 Μαΐου
Ελεύθερες δοκιμές 1: 14:30
Ελεύθερες δοκιμές 2: 18:00

Σάββατο 25 Μαΐου
Ελεύθερες δοκιμές 3: 13:30
Κατατακτήριες δοκιμές: 17:00

Κυριακή 26 Μαΐου
Αγώνας: 16:00

O ταχύτερος γύρος του 2023 μέσα από το cockpit

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 27 Φεβρουαρίου 2024