21. GP Σάο Πάολο 2024

 

 

 

 

 

 

21. GP Σάο Πάολο

1 – 3 Νοεμβρίου 2024

Το GP Σάο Πάολο θα ολοκληρώσει τρεις εβδομάδες
έντονης δραστηριότητας για τη Formula 1, με
αγώνες σε διαδοχικά Σαββατοκύριακα, και θα
περιλαμβάνει και σπριντ, όπως συμβαίνει
παραδοσιακά από το 2021.

Samba

Η αριστερόστροφη πίστα του Interlagos είναι η 4η μικρότερη του Πρωταθλήματος. Βρίσκεται επίσης σε αυξημένο υψόμετρο, 780 περίπου μέτρων. Το 1ο και το 3ο sector απαιτούν υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες, ενώ το δεύτερο αποτελείται από αργές στροφές, όπου χρησιμεύει το υψηλότερο δυνατό αεροδυναμικό φορτίο. Ένας ιδανικός γύρος στις κατατακτήριες δοκιμές επιτυγχάνεται με ρυθμίσεις υψηλότερου φορτίου (λόγω των δύο ζωνών DRS), ωστόσο αυτό το στήσιμο θα μειονεκτεί σε τελική ταχύτητα στις ευθείες για τον αγώνα.

Η χάραξη έχει καλή ροή και επειδή σε πολλές προσεγγίσεις στροφών τα μονοθέσια στρίβουν και φρενάρουν ταυτόχρονα, απαιτείται καλή σταθερότητα στον πίσω άξονα, αλλά και ένας ισχυρός εμπρός άξονας στις αργές στροφές. Από την έξοδο της στροφής 12 και έως τα φρένα για την πρώτη στροφή, οι οδηγοί διανύουν 1,2 χλμ. με τέρμα γκάζι, ανεβαίνοντας μία ανηφόρα ύψους 33 μέτρων. Tα προσπεράσματα είναι αρκετά εύκολα, αλλά λόγω της έλλειψης πολλών ζωνών ισχυρής πέδησης, δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για το ERS να ανακτήσει ενέργεια.

GP Σάο Πάολο

21ος γύρος του Πρωταθλήματος F1 2024
Πίστα: Autodromo Jose Carlos Pace
Μήκος πίστας: 4.309 μ.
Γύροι: 71
Συνολική απόσταση αγώνα: 305,879 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:10.540 (219,909 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – V. Bottas (Mercedes), 2018
Απόλυτο ρεκόρ γύρου: 1:07.281 (230,561 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – L. Hamilton (Mercedes), 2018
Στροφές: 15 (10 αριστερές, 5 δεξιές)
Ζώνες DRS: 2 (μεταξύ στροφών 3-4, 15-1)
Μήκος pit lane με περιοριστή ταχύτητας: 388 μ.
Θέση pole position: Δεξιά
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης πέδησης: 195 μ.

Πρόγραμμα τριημέρου

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου
Ελεύθερες δοκιμές 1: 16:30
Sprint shootout: 20:30

Σάββατο 2 Νοεμβρίου
Σπριντ: 16:00
Κατατακτήριες δοκιμές: 20:00

Κυριακή 3 Νοεμβρίου
Αγώνας: 19:00

Ο ταχύτερος γύρος του 2023 μέσα από το cockpit

 

Proud Project Team

Υπεύθυνος έκδοσης: Βαγγέλης Κιούσης
Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Λημναίος
Κείμενα & Design: Φαμπρίτσιο Λαζάκις
Επιμέλεια: Νόνικα Βλασσοπούλου
Development: Κομνηνός Δουλγκέρης

Ημερομηνία δημοσίευσης: 27 Φεβρουαρίου 2024